رگهای دلم

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیا و تنها نباش

بیا که منتظرم

در جای جای وجودم

در سایه های روزگار غم

در تنهایی های بدور از یار

با دلی اکنده از اشتیاق

و در مزاری از کوی یاران

زیر آسمان نیلگون بهاری

با قطره های باران چکیده از عشق

منتظرتم ،که تپش قلبم گویا

و فشار عشقم بالا

می ترسم رگهای دلم باز شوند

وخونش دیاری را نابود

و گلهایی را غرق

و ستاره هایی را اشکان

بیا و مرهم سپار

دردهای دلم را

که محتاج حضورت

نیایی ریشه می زنند

و فتنه ای در زندگیت می چینند

و گرد و غبار مهرم از روزگارت

انتقام

پس بی منت بیا

دل منتظر لطف شقایق هاست

دلها بیدارند

دل به دل راهی هست

حتما تو در راهی

 آمدنت را حس کردم

کنارم ایستاده ای

بیا و دستت را روی زخم های دلم بزار

تا بند آیند

و زندگی تازه ای را بگشایند

 

جاسم ثعلبی 25/09/1390

 

 





:: برچسب‌ها:
رگهای دلم ,
:: بازدید از این مطلب : 1482
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 29 دی 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی